2022 FIFA World Cup

A Copa Mondiale 2022 in Qatar hà iniziatu cù centinaie di milioni di fan chì l'aspettanu.

Cum'è u primu avvenimentu in u sport mundiale, a festa di football quadriennale hè destinata à attruverà l'attenzione globale.Quale hà da elevà a Copa Mondiale di 32 squadre? Ogni suspense nantu à u football rende sta Cuppa Mundiale piena di eccitazione.In particulare in l'ultimi anni, a pandemia di COVID-19 hà impeditu i scambii trà i paesi è e regioni è hà riduciutu significativamente u numeru di avvenimenti sportivi internaziunali.Un tali avvenimentu sportivu hè necessariu per riunite e persone è liberà a so passione è i so sogni.

A Copa Mondiale hà suscitatu l'amore di u mondu per u football è hà furnitu un ponte per e persone per tamponà i cunflitti è unisce l'altri.S'è vo ùn fighjate micca a Cuppa di u Mondu, ùn capirete micca ciò chì hè a vuluntà forte ma di mente gentile ;S'è vo ùn fighjulà a Cuppa di u mondu, ùn sapete ciò chì si chjama a cuppa d'oru, in nome di u babbu ;Sè vo ùn fighjate a Copa del Monde, ùn capirete micca chì u football ùn hà cunfini.Questu hè u calore creatu da a Copa Mondiale, u calore purtatu da u football, è u putere di u sportu per tuccà u core di a ghjente.

Ma a vita pò sempre avè qualchi rimpianti.Davanti à l'età, quattru anni per tempu di a Copa Mondiale pò esse troppu crudeli, oghje in u campu di a figura di sudore, ùn pò micca cumparisce in u prossimu Word Cup.Cristiano Ronaldo di 37 anni è Messi di 35 anni stavanu quì, pudemu vede a so ombra di 19 è 17 anni in i so ochji.Pensu chì sta Copa Mondiale deve esse scritta in a storia di u football, in questu appartene à a grande era di l'eroi di football.

nutizie

Kingdom hà da cuntinuà i nostri sforzi per migliurà continuamente a qualità di u produttu è lancià un equipamentu di fitness più cunnisciutu.Speremu chì u Regnu pò sviluppà più è più grande, è un ghjornu pudemu invità a nostra stella di football preferita per appruvà i nostri prudutti.

"Ti prumettu, ùn importa quant'ellu pò esse u futuru scuru, mi batteraghju cun voi.Ùn importa micca quantu a strada pò esse dura, dumane hè un altru ghjornu ... "

 

https://www.qingdaokingdom.com/

 

2022-11-28


Tempu di Postu: Nov-29-2022