Shandong Gazelle Enterprise

U Regnu di Qingdao hà ottenutu a qualificazione di "Shandong Gazelle Enterprise" u 1 di ghjennaghju di u 2021.
Gazelle hè un tipu d'antilope chì hè bonu per saltà è corre.A ghjente chjama l'imprese d'alta crescita "imprese di gazelle" perchè anu e stesse caratteristiche cum'è gazelle - piccula dimensione, corsa veloce è salto in altu.

U scopu di a certificazione hè principarmenti chì u campu industriale cunforma à a direzzione di sviluppu di l'industrii emergenti strategichi naziunali è provinciali, chì copre l'industrii emergenti, a tecnulugia di l'infurmazione di nova generazione, a salute biologica, l'intelligenza artificiale, a tecnulugia finanziaria, a conservazione di l'energia è a prutezzione ambientale, l'aghjurnamentu di u cunsumu. è altri campi.Queste cumpagnie ùn ponu micca solu facilmente superà una, dece, centu, mille volte u ritmu di crescita annuale, ma ancu ottene rapidamente IPO.U più grande u numeru di cumpagnie di gazelle in una regione, più forte a vitalità di l'innuvazione è più veloce a velocità di sviluppu di a regione.

L'imprese Gazelle anu un tassu di crescita veloce, una forte capacità d'innuvazione, novi campi prufessiunali, un grande potenziale di sviluppu, un talentu intensivu, una tecnulugia intensiva è altre caratteristiche.A chjave per ottene u sviluppu di alta qualità.

Sicondu u rispunsèvule pertinente di u distrittu, una volta ricunnisciutu, a "Gazelle Enterprise" pò ottene un capitale di travagliu una volta senza interessu di 500 000 RMB à 2 milioni di RMB per a guida di scienza è tecnulugia di u distrittu, è u prugettu pò ancu dà priorità à quelli chì dumandanu per prughjetti naziunali, pruvinciali è municipali.sustegnu finanziariu.
Inoltre, "Gazelle Enterprise" pò ancu ottene u sustegnu di u "Fondu di Compensazione di Rischi di Zona High-tech", entre in u canali di appruvazioni di prestitu convenientu di u Bancu Tecnulugiale, è uttene prestiti;pò ancu ottene u sustegnu di u Fondu di Capitale di Rischiu di l'equipaggiu di fabricazione intelligente per u sviluppu di l'alta tecnulugia;Pudete ancu uttene una guida nantu à u listinu corporativu è gode di a pulitica di sussidiamentu per u listinu corporativu.

Inoltre, "Gazelle Enterprise" pò prufittà di u sustegnu di fondi speciale di "5211 Talent Program" di High-tech Zone.U distrittu attribuisce alcuni fondi speciale ogni annu per cuntrullà 1-2 istituzioni prufessiunali di cunsulenza o esperti è studiosi famosi in casa è à l'esteru, capitalisti di venture è imprenditori di successu per furnisce regularmente servizii di diagnosi di prublemi è cunsulenza di gestione per "Gazelle Enterprises". per migliurà u livellu di gestione di l'impresa.

nutizie (1)


Tempu di Postu: 29-Jan-2022