Certificazione di Standardizazione di a Sicurezza di u travagliu

U Regnu di Qingdao hà ottenutu a Certificazione di Standardizazione di a Sicurezza di u travagliu u 25 di dicembre di u 2020.

A standardizazione di sicurezza si riferisce à stabilisce un sistema di rispunsabilità di produzzione di sicurezza, furmulà sistemi di gestione di sicurezza è prucedure operative, indagine è cuntrullà i periculi nascosti è monitorà e fonti maiò di periculu, stabilisce meccanismi preventivi, standardizza i cumpurtamenti di produzzione, è rende tutti i ligami di produzzione in cunfurmità cù e lege di produzzione di sicurezza pertinenti. , regulamenti è norme.Esigenze standard, persone (personnali), machini (machines), materiale (materiale), metudu (metudu di custruzzione), ambiente (ambienti), misurazione (misurazione) sò in un bonu statu di produzzione, è migliuramentu cuntinuu, è rinforza constantemente a custruzzione di standardizazione. di pruduzzione di sicurità di l'impresa.
A standardizazione di a produzzione di sicurità riflette a pulitica di "sicurezza prima, prevenzione prima, gestione cumpleta" è u cuncettu di sviluppu scientificu di "orientatu à e persone", enfatizendu a standardizazione, scientifica, sistematica è legalizazione di a produzzione di sicurezza di l'impresa, rinfurzendu a gestione di u risicu è u prucessu. Cuntrollu, fucalizza nantu à a gestione di u rendiment è u migliuramentu cuntinuu, cunforme à e lege basi di a gestione di a sicurezza, rapprisentanu a direzzione di sviluppu di a gestione di a sicurità muderna, è unisce organicamente idee avanzate di gestione di a sicurezza cù i metudi tradiziunali di gestione di a sicurezza di u mo paese è a realità specifica di l'imprese, in modu efficace. migliurà u livellu di pruduzzione di sicurità di l'imprese, in modu di prumove a migliione fundamentale di a situazione di sicurezza di produzzione di u mo paese.
A standardizazione di a produzzione di sicurità include principalmente ottu aspetti: responsabilità di destinazione, gestione istituzionalizzata, educazione è furmazione, gestione in situ, gestione è cuntrollu di u risicu di sicurezza è investigazione è governance di periculu nascostu, gestione d'emergenza, gestione d'accidenti è migliuramentu cuntinuu.

Prucedura di valutazione
1. L'impresa stabilisce una agenzia d'autovalutazione, cunduce l'autovalutazione in cunfurmità cù i requisiti di e norme di valutazione, è forma un rapportu di autovalutazione.L'autovalutazione di l'impresa pò invità l'agenzii di serviziu tecnicu prufessiunale per furnisce supportu.
Basatu nantu à i risultati di l'autovalutazione, l'impresa deve invià una dumanda di valutazione scritta dopu esse appruvata da u dipartimentu di supervisione è gestione di a produzzione di sicurezza currispondente (in seguitu chjamatu dipartimentu di vigilanza di sicurezza).
Quelli chì applicanu per l'impresa di primu livellu di standardizazione di a produzzione di sicurezza, dopu avè ottenutu l'appruvazioni di u dipartimentu provinciale di vigilanza di a sicurità lucale, sottumettenu una dumanda à l'unità di l'urganizazione di rivisione di l'impresa di primu livellu;quelli chì dumandanu per l'impresa di standardizazione di produzzione di secunna livellu, dopu avè ottenutu l'appruvazioni di u dipartimentu di vigilanza municipale di a sicurezza locale, presentanu una dumanda à u locu induve si trovanu.U dipartimentu provinciale di vigilanza di a sicurità o l'unità d'urganizazione di valutazione di l'impresa di u sicondu livellu presenta una candidatura;s'ellu si dumanda per una impresa di terzu livellu di standardizazione di a produzzione di sicurezza, cù l'appruvazioni di u dipartimentu di surviglianza di sicurezza à livellu di u cuntatu lucale, serà sottumessu à u dipartimentu di surviglianza di sicurezza di u livellu municipale o à l'urganizazione di valutazione di l'impresa di terzu livellu.
Se i requisiti di l'applicazione sò soddisfatti, l'unità di valutazione pertinente serà notificata per urganizà a valutazione;se i requisiti di l'applicazione ùn sò micca soddisfatti, a cumpagnia candidata serà notificata per iscritto è i motivi devenu esse spiegati.Se l'applicazione hè accettata da l'unità di l'urganizazione di valutazione, l'unità di l'urganizazione di valutazione duverà fà una revisione preliminare di l'applicazione, è hà da avvisà l'urganizazione di valutazione pertinente per urganizà a valutazione solu dopu l'appruvazioni di u dipartimentu di vigilanza di sicurezza chì hà sottumessu l'annunziu di revisione.

2. Dopu chì l'unità di valutazione riceve l'avvisu di valutazione, deve fà a valutazione in cunfurmità cù i requisiti di e norme di valutazione pertinenti.Dopu chì a rivista hè finita, dopu a rivisione preliminare da l'unità accettante di l'applicazioni, u rapportu di rivisione chì risponde à i requisiti serà sottumessu à u dipartimentu di surviglianza di sicurezza di l'annunziu di audit;per u rapportu di rivisione chì ùn risponde micca à i requisiti, l'unità di rivisione serà notificata per scrittura è spiegà i motivi.
Se u risultatu di a revisione ùn ghjunghje micca à u livellu di l'applicazione di l'impresa, cù l'appruvazioni di l'impresa candidata, serà esaminatu di novu dopu a rettificazione in un limitu di tempu;o secondu u livellu attuale ottenutu in a rivista, secondu e disposizioni di queste Misure, applicà à u dipartimentu di surviglianza di sicurezza currispundente per a revisione.

3. Per l'imprese chì sò state annunziate, u dipartimentu di surviglianza di sicurezza o l'urganizazione di rivisione designata emetterà u livellu currispondente di certificatu di standardizazione di produzzione di sicurezza è placca.I certificati è e placche sò uniformi supervisionati è numerati da l'Amministrazione Generale.
nutizie (3)


Tempu di Postu: 29-Jan-2022